tisdag 23 mars 2010

räven kommer.


Den är fortfarande så skygg...snälla ge mig nån input...några ideér...jag har för lite och för mycket i skallen på samma gång! Svart bakgrund? Var tycker du att filmen ska projekteras? Får andra djur vara med , eller förstör det? Det känns som det kommer växa ut varelser ur kroppen på honom/henne/mig?...ur ryggen..och benen känns som grodben...får jag lyssna på alla djur och varelser eller blir det för plottrigt? Jag behöver en personlig assistent...eller nån klasskamrats tankar! Vad ser du? Vad känner du?
Snälla tyck något!!!
sov gott alla som sysslar med sånt!
övertrötta kramar och
hysteriska djurtjut från mig

5 kommentarer:

  1. projicera filmen på bilden, gärna i en kant tycker jag, jag ser helst räven ordnad brevid eller över filmen, ej i underläge.
    växer det fram djur, låt det göra det om du jobbar automatiserat som en del i processen. jag är ju en förespråkare av automatisering så jag tycker att du kan låta djuren komma. det handlar ju om dig och din otid. jag vill ha vit bakgrund för jag ser lättare det dolda, det frusna och rädda i det. men det blir ju en annan effekt med svart. analysera vad det blir för effekt och ta reda på vilken DU vill ha. jag vill säkert ha svart bakgrund oxå om den blir svart. jag kan ju bara ställa mig till det jag ser, budskapet är ditt.
    du kommer göra rätt i alla val du gör. Låt dina djur leda dig så hamnar du där du är trygg. Det är bra att de gör dig osäker på vägen Det mår du bra av. Puss darling!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska projicera filmen till vänster över räven. Jag tycker även du ska ha ljus bakgrund om du vill ha bästa resultat(då menar jag så man ser bilderna från filmen tydligast). Men om inte det är viktigt så ta den färgen som känns bäst. Jag gillar det du skrev om att det kan växa ut saker ur räven, det låter spännande! Din räv är snygg som fan, gillar den människoliknande kroppen till huvudet!

    SvaraRadera
  3. Jag förslår att du skall ha en mdf platta som du limmar räven på(klipp ut räven). Jag tycker MDF plattor har så fin färg. Så tyckar jag som Lovisa att du skall projicera filmen på mdf plattan till vänster over räven.
    Jag älskar din räv. Go Sanna!

    SvaraRadera
  4. ja, mdf!! snyggt. jag är med på vänster ovan räven. det låter fint. och djur som sagt... låt den rätta komma in!

    SvaraRadera