tisdag 30 mars 2010

nr:sex. SÅR I NÄRBILD med förklarning...






















Sår av "sanning" som jag tillfogat/tillfogar mig själv, via min tatueringsapparat + nålar och färg.
Den finns där för att inga osanningar ska kunna passera mina läppar.
Lite mer lek/magi till mitt liv.
Det läker dock så bra inuti munnen, så det läker bort hela tiden och jag får göra om.
Det är inte heller helt enkelt att tatuera sig själv inuti läppen, spegelvänt...dessutom gör det ont.

MEN - det är värt att göra sig påmind om sanningens värde och att inte vara rädd för den - trots att den ibland är svår och gör ont!



Ps. Jag heter ju Sanna av samma anledning,
så tänk på det alla blivande föräldrar/namngivare
- barnen blir det man döper dem till. Ds.

1 kommentar:

  1. jag nog säger du sanningen alla gånger. i sin renaste form. ♥ dig och dina assignments!

    SvaraRadera