onsdag 19 maj 2010

Nya tag

Jag har låtit livet komma emellan. Det är inte proffissionellt. Jag är vad jag är. Köttig. Jag hatar mina kroppar, men jag går på dem igen. Hela min tillvaro är konsekvenser som jag kunde göra köttiga projekt av. Real arty. Men allt slutar o börjar med kroppar. Ursprungsläget är kött. Köttets lustar. Köttets behov. Köttets ljug.
Kärlek.

http://www.youtube.com/watch?v=rc4eYOhNnU8

Sista projektet på HDK blir det svåraste och jävligaste jag gjort.
Vackert.
Teatralist.
Dramatiskt.
Inget av det kommer synas, om jag lyckas, men jag vet.
Jag ska göra en produkt.
Utan allt intimt, tänker jag.
Men i en tid där jag är fullständigt hudlös.
Utmaning.
Har allt och inget i huvudet.
Vet inte vad jag ska visa, var jag ska börja, hoppa in eller hur det ska sluta.

Spännande va!

Vet att jag ligger illa till, med deadlines o bloggande. Men när kärlek och fanskap slår en på käften, så ändras prioritet och vad som är viktigt.
Men jag är medveten och tar eget ansvar.

lot's of love
s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar