måndag 14 december 2009

På G...

I torsdags blev det roadtrip med Åsa till Borås textilmuseum och Astrid Sampe, Silja Puranen (fast det visste vi inte innan) och Barbie.




Astrid Sampe






Silja Puranen

Barbieutställningen var mer historiskt inspirerande. Jag har redan min docka...och den kommer inte vara särskilt Barbie-lik.
Den blev ju bränd, den sista, men va fan - det är ju jag med, tänkte jag. Sen kan man ju tycka att det är lite spännande med hur man framställer sig själv, ser på sig själv. Jag har fixat mer lera, ska göra mer huvuden. Eller ett till i alla fall.
Fan, varfölr är jag alltid ute i sista sekunden. Nu måste jag dra till skolan o sista mötet. Har läst lite, för det är oändligt, om gestaltterapi/psykologi...än så länge är jag mest förvirrad över namedropping och vad som va vad, men det kommer samla ihop sig. Skynda, skynda.
bye,bye
















1 kommentar:

  1. men hallå! hur snygg är den? hur bär du dig åt kvinna!?

    SvaraRadera